Saturday, August 11, 2007

"O ludzkich dolegliwosciach"

Godzine temu sluchalem archiwalnych nagran Mariana Zaluckiego zamieszczonych na stronie internetowej poswieconej jego tworczosci.
Pol godziny temu napisalem fraszke,bo korcilo mnie by napisac cos w jego stylu.
Efekt-ponizej.

"O roznych dolegliwosciach"

Ludzi narzekaja ,ze w kosciach ich lamie,
ja tez czasem narzekam- na pamiec...
Slysze jak ktos zlorzeczy :"Skleroza przekleta"..
i ja tez zlorzecze..Bo wszystko pamietam..

W piosenkach ,w gazetach ,
wszedzie - Nowa Huta..
A ja ciagle pamietam
Kto wydal Traugutta...

"Koncert Jankiela " czytalem
jako chlopak maly...
Ale ciagle pamietam
CZYJE to cymbaly..

Tak mi ta dolegliwosc,
choc checi mam szczere
Ruinuje zycie,prace i kariere

Pozytek z tej pamieci
zawsze raczej marny:
Raz mi grozi pieklo
a raz kodeks karny...

Wiec sie modle ,czasami,
przyjdz ,aniele ,do mnie
Otul mnie swym skrzydlem
i pozwol zapomniec...
11.08.2007

No comments: