Monday, August 20, 2007

Z ostatniej chwili-"Gewaltu' ciag dalszy

Po czym poznac Zyda?
Po jego reakcji na niewinna nawet krytyke.

To nie ja to odkrylem ,ja tylko obserwuje to w dzialaniu.
Sprawdza sie zawsze w 100%.
Pelniacy obowiazki Polaka pan "Jaroslaw Dybowski" (note bene mialem w szkole sredniej kolege z klasy,Zyda, ktory nosil to samo nazwisko i bardzo polskie imie:"Ziemowit") przyslal mi informacje ,ktora miala mnie chyba przestraszyc.
Bo jesli nie to nie widze innego powodu aby ja wysylal..

A wszystko z powodu niewinnego listu,ktory wyslalem do mizernej poetki i mizernej malarki obrazajac przy tym "GODNOSC niewiescia!!
Gdyby to nie bylo zalosne to byloby smieszne.


"Original Message -----

From: Jarosław Dybowski Home
To: George Ulicki -Rek
Sent: Monday, August 20, 2007 9:30 PM
Subject: Re:


Pan zapewne woli Sieg Heil.
Ponizej zacytuje Panu pewne artykuły KK pod ktore Pan sie podklada

Art. 256. Kto publicznie propaguje faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa lub nawołuje do nienawiści na tle różnic narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość,
podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.


Art. 257. Kto publicznie znieważa grupę ludności albo poszczególną osobę z powodu jej przynależności narodowej, etnicznej, rasowej, wyznaniowej albo z powodu jej bezwyznaniowości lub z takich powodów narusza nietykalność cielesną innej osoby,
podlega karze pozbawienia wolności do lat 3."


A gdzie :"Shalom"?-panie Dybowski?



Moja odpowiedz?


Myli sie Pan.
Wole: "Wolna Polska"
A jesli to zyczenie jest nie na reke Zydom- coz to mnie obchodzi?
Jerzy Ulicki-Rek

Usmialem sie czytajac te zydowskie pogrozki ale coz im zostalo.Tak sie nauczyli od kolebki i niczego innego poza "ANTYSEMITA" nie sa w stanie z tego co maja zamiast mozgu-wycisnac.
A swoja droga:
Panie Dybowski.
Gdybym wierzyl w to ,ze faszyzm jest gwarantem wyrzucenia was z Polski ,to daje slowo bylbym pierwszym faszysta.
Na razie obserwuje z uwaga dzialanie faszymu w Izraelu:jesli TAM wam sie uda ,a wszystko na to wskazuje bo coraz wiecej Zydow z Izreala wieje ,to moze rzeczywiscie jedynym lekarstwem na was bedzie jakas narodowa dyktatura.

A wtedy moze Pan na mnie liczyc...

Wprowadzimy takie prawo gdzie tylko obywatele Polski beda mieli prawo w tejze Polsce przebywac.
Prawo do ubiegania sie o obywatelstwo beda mieli wszyscy :Azjaci,Murzyni,kolorowi i w kratke.
Z wyjatkiem Zydow...
Ci maja juz swoja ziemie obiecana i powinni udac sie do niej jak najpredzej.Po co sie meczyc w tej antysemickiej Polsce?

Co Pan na ,Panie "Dybowski"?
Rezerwowac Panu bilet ?

No comments: