Saturday, August 25, 2007

Widziane z Bialegostoku

Pan Boguslaw Maslinski ,jedne z naszych jawnych agentow z "bandy" walczacej o wolna Polska (Na pytanie dlaczego z "bandy" odpowiada wiersz "Polscy Bandyci",ktory jest w jednym z wczesniejszych wpisow) podrzucil nam garsc swoich obserwacji.Nie znajac spraw polityki polskiej od podszewki widze nawet z tej odleglosci,ze "zle sie dzieje w panstwie dunskim".

"Jest pan 0!!!!!!!!!
2007-08-25
Mamy rzekomo aferę, lecz pytam się, kiedy w 2006-09-22 napisałem artykuł
„PiS czy PZPRbis” dostałem po łapach a nawiedzeni wręcz chcieli mi wydrapać oczy za treść tego artykułu.
Następnie „Czarne chmury nad Pisem” 2007-06-27 tak kochani PiS się skończył wraz z powołaniem rządu Marcinkiewicza.
Ławka rezerwowych pusta a ministrowie z łapanki lub tzw. medialni.
W czasie kampanii wyborczej 2005r optowałem za PiSem , po prostu wybierałem mniejsze zło licząc się z tym że Lech Kaczyński jest z układu w Magdalence.
Jakoś wszyscy zapomnieli o tym fakcie nawet Wałęsa tak krytykujący obecne władze nabrał wody w usta.
Lecz czytelnicy mogli zauważyć, że od początku zwracałem uwagę tolerowania bezprawia przez Ziobro.
Doszło do tego, że tego pana Ziobro oskarżyłem o tolerowanie bezprawia, kk. artykuł
Art. 231. § 1. oraz Art. 239. § 1. z dnia 2006-07-17.
Pana Ziobro nie interesowało bezprawie w sądach i prokuraturach.
Pan MS zajmował się podjazdami i bublami prawnymi, w nowelizacji ustawy o sądach powszechnych przeszedł sam siebie.
Zbrodniarze komunistyczni nie byli na tyle bezczelni i nie zaproponowali, aby sędzia złapany na gorącym uczynku ( przestępca czy zbrodniarz) po miesiącu wracał do pracy.
Tylko przy PiS-ie zbrodniarz może wydawać wyroki na podstawie art.130 nowelizacji.
Wiarygodność tego towarzystwa jest dosyć ciekawa oto przykłady :Ziobro nie wiedział o planowanym aresztowaniu Blidy.
Karczmarek twierdzi, że był przeciwny aresztowaniu Blidy.
Pan premier w swojej łaskawości prosił żeby Barbarze Blidzie nie zakładano kajdanek.
Natomiast bardzo wysoki urzędnik, jakim jest szef ABW - Bogdan Święczkowski twierdzi, że takiej rozmowy nie było.
Jak za czasów Stalinowskich w politbiurze decydowało się kogo zamknąć.
Ja rozumiem, że to kompleks po współpracy Kaczyńskich z Kiszczakiem ( przypominam Magdalenkę). Lecz historia się powtarza.
Co się dzieje dlaczego te towarzystwo umoczyło się właśnie na Samoobronie.
Po prostu nie docenili Leppera który potrafił doprowadzić do takiej sytuacji że nie udało się rozbić klubu parlamentarnego.
PiSowi się widocznie śniła wszechwładza na przeszkodzie mieli Andrzejka z jego partią.
W artykułach rzadko wspominałem o Samoobronie, ponieważ nie miałem, czego się czepnąć.
Co prawda parę wyroków lecz sam mogłem mieć większy za bibułę.
Te wyroki to zwykłe chamstwo na zamówienie, samoobrona nie była umoczona w lewe prywatyzacje afery rublowe czy paliwowe.
Niektórym się marzyło zniszczyć tych z początku niezbyt obytych polityków.
Najnowszy krzyk mody to sex afera, która się społeczeństwu znudziła.
W jednym z artykułów pytałem, dlaczego nie jest oskarżona Aneta K.
Sam jestem w stanie sobie odpowiedzieć na to pytanie, proste pada wiarygodność prokuratury i oskarżenia na zamówienie.
Takie państwo, jakie jest przestrzegane prawo.
PiSowi na jego wąziutkiej ławce zabrakło ludzi od finansów, więc aby nie stracić 50 mil proponuja nowe wybory.
Jest to logika Polacy i tak znaleźli się w gorszej sytuacji finansowej, więc mogą z budżetu dopłacić kilkaset milionów.
Holokaust na narodach Rzeczpospolitej idzie w dobrym kierunku obecnie już oficjalnie padają szpitale a PZU twierdzi, że tylko ci otrzymają emerytury, którzy będą mieli konta bankowe.
Pytanie takie konto to koszt około 2 tyś rocznie a więc w czyim interesie.
Skubać okradać, idiotyczne pomysły takie jak egzaminy czeladnicze po to żeby móc postawić kibel.
Tym razem sam mówię dość waść szkoda słów Kaczyńscy najpierw opluwali Tuska za spisek a teraz przez cztery godziny prowadzą z nim dysputy przy winie radząc jak znowuż okłamać społeczeństwo.
Bogusław Maśliński
www.victoria.go.pl

No comments: