Saturday, August 18, 2007

Palestyna

Jestem ogromnie wdzieczny naszej tajnej agence Joli z USA za pracowite wyszukiwanie materialow ,ktore moga dostarczyc Polakom wiadomosci bez cenzury.
Tym razem otrzymalem od Joli "sznureczek" do strony o Palestynie ,po polsku.

Wolne slowo

(Znajdziecie go naturalnie w naszym linkowisku.)
Bedzie ta strona ogromna pomoca bo pomimo tego ,ze informacje te otrzymuje po angielsku codziennie ,nie zawsze mam czas (i energie)aby je tlumaczyc.
Szkoda jedynie ,ze naszych tajnych agentow mozna policzyc na palcach jednej reki.
Dlatego raz jeszcze chcialbym zaapelowac do naszych Czytelnikow:Nie ograniczajcie sie tylko do czytania.
Podrzucajcie mi informacje lub "sznureczki" do spraw i wydarzen ,ktore waszym zdaniem sa istotne dla procesu uczlowieczania nas ,do budzenia naszej wrazliwosci na otaczajacy swiat i uczenia analitycznego sposobu myslenia.
Pamietajcie ,prosze,ze jedna z podstawowych zasad zniewolenia byl punkt mowiacy o "atomizacji" nauki.Ten ,ktory nakazywal takie uczenie jezyka polskiego np. aby uczen nie kojarzyl wydarzen historycznych ,ktore mialy miejsce rownolegle.
Pomagajac mnie ,pomagacie rowniez sobie.
A przy okazji i ja dowiem sie czegos nowego .
Jerzy

No comments: