Saturday, October 20, 2007

List otwarty do p.Michalkiewicza

Poniewaz kilka dni temu stwierdzilem przez przypadek, ze z czesci moich wpisow zostaly jedynie tytuly ,bez tresci ,co -jak slusznie zauwazyl jeden z forumowiczow:"Krako" ,skazuje czytajacych na "ko-menda-rze " redakcyjne w postaci wycia niejakiego "szczekana"zamiast moich oryginalnych wpisow , postanowilem sprawe wyjasnic:

"Szanowny Panie
Jak pisalem juz poprzednio,Pan lub osoba odpowiedzialna za zawartosc wpisow w forum wyrzucila czesc moich wpisow calkowicie a po czesci z nich zostaly jedynie tytuly.
Nie znajac sie na talmudycznych zawilosciach dzialania (okreslenia "talmudyczne " uzywam mowiac o metodzie uzytej , bez sugerowania Panu tej samej narodowosci co autor owej rasistowskiej ksiegi) , nie rozumiem naturalnie po co komu okladka gdy tresc "przeminela z wiatrem" ,ale widocznie manipulatorzy zydowscy probuja cos w ten sposob osiagnac.

Nie mam zamiaru tracic czasu na to co i dlaczego probuja osiagnac bo to ich problem ale ...


Poniewaz wpisy byly mojego autorstwa,czesc z nich ,na przyklad wiersze ironiczne mowiace o micie holokoastu (o zagazowanej wszy) ,sa rowniez mojego autorstwa ,w zwiazku z tym zmieszczajac tytul bez tresci dopuszcza sie Pan prymitywnej manipulacji i narusza jednoczesnie MOJE prawa autorskie.
Wpis na mojej stronie mowi ,ze materialy mozna kopiowac bez ograniczen ,w calosci i z podaniem zrodla.
W zwiazku z tym domagam sie od Pana zrobienia jakiegos porzadku w tym antypolskim portalu ,ktorym oglupia Pan naiwnych i majacych najlepsze checi ,Polakow.

Albo doda Pan tresc do tytulow ,albo ( JESTEM ZA TYM ROZWIAZANIEM) USUNIE PAN"PUSTE" TYTYLY ZE SWOJEJ SKLADNICY ANTYPOLSKIEGO ZLOMU.

Uzywam okreslenie "zlomu" bowiem biorac pod uwage wpisy i wiek filarow Panskiej "naglosni" okreslenie "zlom"(najczewsciej nawet importowany :) )pasuje jak najbardziej.
Raz jeszcze :prosze o ususniecie tytulow moich wpisow tam gdzie usunal Pan tresc wpisu albo publikowanie moich wpisow w calosci ,po to aby Czytelnik ,mogl polegac na wlasnej opinii a nie obelgach chlopcow ,ktorzy nie dorosli jeszcze nawet do tatowej jarmulki...

Jerzy Ulicki -Rek
20.09.2007

Ps.Nie spodziewam sie odpowiedzi w miare szybko, bbiorac bowiem pod uwage goracy okres w kraju ma Pan na pewno pelne rece roboty...
Mam w zwiazku z tym pytanie :czy pisze Pan kilka roznych wersji,po jednej dla kazdej partii politycznej czy ma Pan jedne tekst , napisany tak gietko ,ze wystarczy tylko zmienic nazwe sitwy wygranej?

Mam kilka propozycjii:

(Jesli wygra PiS)

"Przez ostatnich kilkanascie tygodni Polacy,ktorym dobro ich kraju lezy na sercu ,mogli poczuc zaniepokojenie.

Agresywna ,nie przebierajaca w srodkach kampania wyborcza P.O.zaczela w pewnym momencie odnosic zamierzony skutek.

Nagonka,dwuznaczne oskarzenia i pomowienia zachwialy na pewien czas rownowage i spokoj wiekszosci wyborcow.

Wiekszosc z nich ,kierujac sie zasada :"Nie moga AZ TAK klamac' zaczynala wierzyc w paszkwilanckie ataki Herr Tuska i jego kameraden..." itp, itd.


Jesli wygra P.O. proponuje Panu nastepujacy pomysl :

"Sprawiedliwosc zwycieza prawo !"

Do ostatniej chwili nie bylo pewnosci jak skuteczna okaze sie zapora ogniowa propagandowej artylerii , jaka w ostatnich tygodniach przed wyborami polozyla na wyborcach partia blizniakow.

Okazalo sie jednak,wbrew obawom,ze zdrowy rozsadek,rozwaga i odpowiedzialnosc za losy kraju pozwolily dojrzalym Polakom uniknac zasadzek na nich przygotowanych.
Cala misterna manipulacja spalila na panewce.
Zwyciezyla sprawiedliwosc.
Miejsmy nadziej,ze liderzy P.O.ustanowia teraz rownie sprawiedliwie prawa..."itp itd

Jesli wygraja Polacy proponuje taki tekst :

"Ja nizej podpisany ...zwracam sie z uprzejma prosba o przyznanie mi wizy wjazdowej.
Antysemickie ataki skierowane przeciwko mojej osobie nie pozwalaja mi ani mojej rodzinie czuc sie tutaj bezpiecznie .
Kilka dni temu padlem nawet ofiara ataku terrorystycznego: spotkany na ulicy znajomy nie uklonil mi sie pierwszy a wtedy gdy laskawie zachecilem go gestem, udawal ,ze mnie nie widzi...

W takiej sytuacji nie mam innego wyjscia..." Tra la la la bum cyk cyk..


Zyczac wszystkim Polakom wyboru ,ktorego nie beda musieli zalowac...
Jerzy