Tuesday, October 23, 2007

Kim jest Stanislaw Michalkiewicz -male uzupelnienie

Po dosc dlugim okresie czasu od chwili wyslania pierwszego listu ,otrzymalem odpowiedz na moje dwa pytania .
Jesli te dwie krotkie informacje pozwola Wam uzupelnic wizerunek p.Michalkiewicza (wszystko jedno czy zgodny czy nie z moim ale wasz -wlasny i nieocenzurowany) bede bardzo zadowolony.
Tym ,ktorzy mysla o autorze strony to co ja ,te dwie dodatkowe informacje pozwola jedynie utwierdzic sie w poprzedniej ocenie: oportunista gotowy sprzedac sie kazdemu kto wiecej placi, starannie omijajacy NAJWAZNIEJSZE TEMATY takie jak :kontrola bankow nad rzadem (naszym i innymi), rola bzdetu holokoustycznego w powstaniu panstwa -bandyty -Izraela i rola jaka tenze holo-bzdet pelni w oglupianiu polskiego spoleczenstwa pomagajac w utrwalaniu zydowskiej okupacji.

Tak dlugo jak p.Michalkieiwcz bedzie na tym antypolskich kursie,tak dlugo dopoki w jego forum Zydzi moga bezkarnie ublizac POLAKOM a Polacy sa natychmiast obrazani za obrone polskich uczuc i polskiej niefalszowanej historii (nawet artykul o tym ,ze nastepny oportunista i gietki kregoslup -Wajda-nakrecil film o zbrodni Katynskiej tez trafil do zydowskiego smietnika 'bez cenzury) ,tak dlugo bedziemy na kolizyjnym kursie w stosunku do tego jaki obral nasz dzielny wojownik "Dwie Twarze".


>> Zebranie i tlummaczenie materialow ,ktore zamieszczalem w \"Micie
>> holokaustycznym\" zajelo mi mase czasu i sporo \"zarwanych \" nocy.
>> Czesci z nich ,znalezionych gdzie przyapdkowo,nie bylbym w stanie
>> odszukac po raz drugi.
>> Bede wdzieczny jesli powie mi pan jak moge je otrzymac z powrotem.

Jerzy Ulicki-Rek


"Przykro mi, ale nie może Pan. Pański temat został bezpowrotnie skasowany."


"Czy odwazny jak lew cenzor moglby mi powiedziec co spowodowalo taka paniczna reakcje?"



Brak potrzeby prezentowania tego typu materiałów na forum."



Pod oboma tymi listami podpisal sie Mateusz Michalkiewicz.


Jerzy