Wednesday, September 5, 2007

Skoro "komory prozniowe" zawiodly to moze "dieslowskie"?

Oficjalna holo wersja mowi ,ze w Treblince,Belzcu i Sobiborze miliony Zydow byly zamordowane na kilkanascie roznych sposb:od komor elektrycznych do gazowo-dieslowskich.

Porozmawiajmy o dieslu


Friedrich Paul Berg jest doswiadczonym inzynierem.W swojej ksiazce analizuje dokladnie wiarygodnosc "komor dieslowskich" ponizej jedynie fragmnet calej ksiazki.

" "It would not have made much difference whether a gas chamber was tightly crammed with people or not. Contrary to what Weisberg alleges, a gas chamber with Diesel exhaust pouring in from an idling Diesel would actually be an arrangement to keep trapped victims alive. Diesel exhaust from any idling Diesel engine is actually oxygen-rich with about 18% oxygen. This is because of the peculiar nature of Diesel combustion which relies upon excess air to achieve ignition. With exhaust like that containing so much excess air, one can breathe rather comfortably for more than an hour with nothing worse than a headache; the entering Diesel exhaust would actually help to purge the partially consumed air exhaled from intended victims inside the chamber. The smell might be annoying but that has nothing whatever to do with toxicity.
Diesel exhaust for mass murder would have been made no sense at all. That is already obvious when one understands the differences between Diesels and gasoline engines"

Nie robilo by zadnej roznicy ,czy komora gazowa bylaby "napchana " czy nie.
Wbrew temy co mowi Zyd Weinberg spaliny diesla doprowadzxane do srodka pomoglyby ofiarom pozostac przy zyciu !

SPALINY Z DIESLA (wbrew temu co twierdza niedouczeni lub oplacani holo-debile) sa bogate w TLEN (czytajacie uwaznie klamcy) i zawieraja okolo 18 % TLENU.
Odbywa sie to dzieki tej charakterystycznej wlasciwosci silnika diesla ,ktora umozliwia spalanie oleju tylko w atmosferze bogatej w powietrze.
Zapach moglby byc dokuczajacy ale to wszystko.Spaliny diesla uzywane jako narzedzie zbrodni -to bzdura bardziej niz totalna. Jest to oczywiste dla kazdego kto zna wlasciwosci oby rodzajow silnow:beznynowego i dieslowskiego"




Even under maximum load, a Diesel's exhaust contains less than 0.4% carbon monoxide. By contrast, all gasoline engines easily produce 7% CO--and, with some adjustment of the idle mixture adjustment screw on the carburetor, as much as 12%. Diesels, by contrast, have no carburetors to begin with; no adjustments are possible.

Nawet pod maksymalnym obciazeniem spaliny z Diesla nie zawieraja wiecej niz 0,4 % tlenku wegla.
W porownaniu wszystkie silniki benzynowe bez problemow produkuja 7 % tlenku wegla i-przy prostym ustawieniu mieszanki w gazniku moga dac az 12 % tlenku wegla w spalinach.

Nawet to ,ze silniki dieslowskie NIE MAJA GAZNIKA i w zwiazku z tym ,zadna regulacja nie jest mozliwa ,wyklucza holo-brednie"


Mlodzi Polacy,nie pozwolcie zrobic sobie wody z mozgu.

Sprawdzajcie kazdy argument-nawet ten ,ktory pochodzi z 'wiarygodnych" zrodel.
TAKIE ZRODLA w dzisiejszym swiecie nie istnieja.

No comments: