Wednesday, July 18, 2007

Czego Rudolf nie byl w stanie dostrzec?

Tego.
Rudolf i holo-slepota

Przeczytajcie sami a dowiecie sie czego nie zobaczyl albo NIE BYL W STANIE zoabczyc Germar Rudolf.
Pomimo calego swojego wyksztalcenia i doswiadczenia nie mogl zobaczyc oczywsitych,przeciez dowodow na to ,ze w komorach gazowych Oswiecimia i innych obozow zginelo 100 milionow Zydow.
Ze co? Ze nie sto milionow tylko mniej? A jak to roznica?Nie chcial zobaczyc i tyle.
A czy to bylo sto czy milion?
Jakie to ma znaczenie?
Jesli Rudolf choruje na holo-slepote to wszystko jedno ilu.I tak ich nie zobaczy..
Tak sie stalo ,ze kilkanascie lat temu i ja zapadlem ( na szczescie )na te grozna chorobe.

Ciekaw jestem kiedy przysla mi okulistow?

Bo jak na razie to spotkalem tylko trzech , i to kiepskich , policjantow.

Mialo byc tak :Pan Jerzy zatrzymany w czasie rutynowej kontroli drogowej wysiadl z samochodu i rzucil sie na policje krzyczac "Nie macie prawa mnie zatrzymywac ,wy getapowskie swinie" (Nie zartuje,to bylo w akcie oskarzenia).Zgodnie z zeznaniami policjantow ,pan Jerzy zostal ostrzezony,ze jesli nie przestanie nazywac ich "gestapowcami' to zostanie aresztowany.Pan Jerzy nie tylko nie przestal ale jeszcze im dolozyl.

Potem stawial opor i nie pozwalal sie zakuc w kajdanki.

Najpierw oni mnie

Teraz ja ich :


Potem ,w ostatni piatek, adwokat pana Jerzego wygral dla niego sprawe .

W czasie ataku,popychany poszturchiwany, szarpany ,a potem pobity i skopany, znalazlem 1 minute i szesnascie sekund i zadzwonilem pod "alarmowy" numer "000".
poprosilem o policje i przez telefon powiedzialem dyzurnemu policjantowi o co chodzi.Cala moja rozmowa,wrzaski moich "kolegow" moje protesty i atak na mnie ,polaczony z ich bluzganiem zostaly nagrane ,bo '000" nagrywa i przechowuje wszystkie rozmowy.
W czasie rozprawy moj obronca pozwolil trzem policjanto klamac pod przysiega do woli a potem wyjal z teczki CD.
"Kak w filmie..."

No comments: