Friday, July 13, 2007

Chucpa totalna czyli holo-przekretu nowi ochotnicy

Dzieci ofiar "holokaustycznych" tez chca kasy

W niewiarygodnym pozwie przeciwko rzadowi niemieckiemu zlozonym w Tel Aviv DZIECI ZYDOW KTORZY PRZEZYLI WOJNE CHCA ODSZKODOWAN .
Za co ?Za moralne cierpienia jakie wywolalo w nich posiadanie takich rodzicow jakich oni mieli.
Nie zartuje.
Jedna z tych ,ktora bierze udzial w tym kolejnym holo-cyrku mowi,ze nie moze jezdzic autobusami bo kojarza jej sie one z pociagami ,ktorymi wieziono Zydow do obozow "zaglady".Twierdzi ,za za kazdym razem ma ataki paniki i musi brac Srodki uspokajajace.

Nie wiem ,co prawda ,czy jej lokalna komuna zydowska w jej miejscowosci chce w ten sposob wymusic na rzadzie linie tramwajowe w ich miescie ,czy to ttylko moja podejrzenia ,ale znajcow metody tych oszustow wcale bym sie nie zdziwil gdybym mial racje.

Inna "ofiara holokautu przez indukcje" (ocierali sie o swoich rodzicow) twierdzi,ze mieszkanie w duzym ciemnym domu wywolalo w niej paniczny lek przed ..psami.
Nie wiem dlaczego przed psami a nie przed ciemnymi domami, na przyklad, ale to sa widocznie tajniki holokaustycznego Talmudu,ktore tajemnic ,my ciemne goje,pojac nie jestesmy w stanie.
Dlaczego chca sadzic rzad niemiecki?
Mnie sie wydaje ,ze powinni sadzic swoich rodzicow .

Doszedlem do wniosku,ze i ja jestem ofiara holokautyczna i chyba nalezy mi sie odszkodwanie.
Czytanie przez dwadziescia lat o "dowodach" na istnienie holokaustu ,budzi we mnie niepochamowany smiech ,ktorego nie jestem w stanie opanowac.
Taki atak moze mnie dotknac nagle,wszedzie i bez ostrzezenia.Moje zycie stalo sie dzieki temu udreka.
Kazda naga kobieta kojarzy mi sie ,na przyklad ,z idaca do gazy zydowska kobieta .Przez to jestem impotentem .Starcilem szanse na potomstwo.Do jutra wymysle jeszcze pare innych szokujacych strat jakie ponioslem na duszy i cielez tego powodu.
jak myslicie?
Ile mam zarzadac?
5 milionow ?Czy moze za malo?

No comments: