Sunday, June 17, 2007

Ja tez jestem ofiara holokaustyczna

http://www.ziopedia.org/content/view/3730/58/

Drugie pokolenie "ofiar holokaustycznych" domaga sie ODSZKODOWAN ZA ZYCIE W CIENIU OFIAR "HOLO"!!!

DZIECI BYLYCH KACETOWCOW DOMAGAJA SIE ODSZKODOWAN , BO "PRZEBYWANIE Z ICH RODZICAMI WYWARLO NEGATYWNY WPLYW NA ICH ROZWOJ "


Zastanawiam sie zupelnie powaznie czy ja tez nie jestem ofiara holokaustyczna?

Czytajac te wszystkie holo-brednie popadam w stan chronicznego zdenerwowania ,ktore ma szalenie negatywny wplyw na moj rozwoj.
W zwiazku z tym jestem-posrednio,tak jak wyzej wspomniane dzieci- ofiara holokaustyczna czyli mam pelne prawo sadzic rzad niemiecki o odszkodowanie.

Wyobrazcie sobie jakie pole do popisu: przy odrobinie dobrej woli (i dobrego sadu )bedzie mozna zwalic na rzady Adolfa H.wszystko.
Sadzic kazdego:od producentow sznurowadel do butow dla Wehrmachtu do producentow zapalek ,ktore to zapalki sluzyly do rozpalania w krematoriach.
Nikt nie bedzie bezpieczny i wszyscy beda placic.
Idealem holo-szantazystow bedzie sytuacja ,w ktorej sama uwaga :"Ciekawe kto produkowal szelki do spodni?" ,zaowocuje natychmiastowymi wplatami od producentow tychze narzedzi zaglady.
Tak mozna bez konca...Ale geszeft..

Andrzej Oseka napisal kiedys humoreske w ,ktorej do wlasciciela "Syrenki", na parkingu ,podchodzi facet i mowi:"Mam do sprzedania kola do panskiej "Syrenki"
Zdziwiony kierowca wyjasnia ,ze kol nie potrzebuje bo ma i spotyka sie z taka mniej wiecej logika: "Teraz pan ma,jutro pan przyjdzie i kol nie bedzie.Ile czasu zajmie panu zalatwienie nowych?Gdzie pan je dostanie?Ile to bedzie kosztowac?
A ja panu oferuje komplet,w doskonalym stanie-z dostawa i instalacja".
Kierowca nie byl w stanie oprzec sie tej logice i kupil.

ALE TO BYLA HUMORESKA !.

A tymczasem w hole-realizmie wyrosla nam milionowa rzesza facetow ,ktorzy robia dokladnie to samo.
Jednym z ostatnich pomyslow jest zadanie odszkodowania od firmy lotniczej KLM za to,ze po wojnie duza ilosc Niemcow korzystala z uslug tejze firmy .Zgodnie z holo-logika-wszyscy ,ktorzy wylatywali z Europy do Ameryki Lacinskiej w tym czasie byli zbrodniarzami wojennymi uciekajacymi przed slynnym lowca nazistow -Wisenthalem,ktory juz wtedy wpadl na pomysl "co tu robic ,zeby nic nie robic i jezdzic po calym swiecie za pieniadze naiwnych wspolplemiencow.
Fakt faktem linia lotnicza ,ktora robila to co linia lotnicza robic powinna-przewozic pasazerow jest nastepna do holo-golenia.
A co dalej?
Hodowcy kanarkow w panice bo Hoes mial kanarka ,ktory umilal mu chwile ,wolne od gazowania 6-ciu milionow , swoim cwierkaniem.
Kaza wymordowac kanarki?

1 comment:

Michał said...

Niemcy powinni płacić każdemu kto przetrwał obóz ciężkie pieniądze. Bez względu na narodowość. "Byli kacetowcy" to także Polacy, którzy ginęli w takich obozach jak Auschwitz, zwany przez profesora Faurissona "obozem pracy z pielęgniarkami, basenem i ciepłymi, zdrowymi posiłkami"