Sunday, December 9, 2007

List otwarty do S.Michalkiewicza

polskawa
Site Admin


Joined: 06 Nov 2007
Posts: 403

Posted: 09 Dec 2007 11:34 am Post subject: LIST OTWARTY DO S.MICHALKIEWICZA

--------------------------------------------------------------------------------

Kilka miesiecy temu gdy napisalem do S.Michalkiewicza proszac go o poparcie w sprwie przywrocenia do pracy dr.Ratajczka otrzymalem ,jak zwykle w takich sprawach gdy zwracalem sie do niego, pare pustych slow ,ktore mialy zaslonic jego brak :odwagi/chceci/dobrej woli/charakteru/ (niepotrzebne skreslic.).
pare dzwiekow ,podobnie jak te ktore S.Michalkiwicz wydal z siebie przy innych okazjach , a o ktorych ja pisze w artykule :"Kim jest S.Michalkiewicz" ,ktory jest najpoczytnejszym pojedynczym tematem w jego forum .
Znajdziecie go gdzies na szarym koncu ....

Ponizej kopia listu otwartego do S.Michalkiewicza.
Zobaczmy co (jesli ?) odpowie ...

Prosze o rozeslanie tego listu do jak najwiekszej ilosci osob .


" LIST OTWARTY DO STANISLAWA MICHALKIEWICZA

Moze zamiast bredzic w kolko na okraglo to samo i bez TRESCI (kiedys nazywalo sie to dokladnie:"KRASOMOWSTWEM" ) ZROBI Pan wreszcie cos pozytecznego,co pokaze nam ,ze jest Pan
POLAKIEM.
Bo na razie to co Pan pisze to szopka na uzytek niedouczonych i panskiej jedynie -kieszeni.
Ma Pan szanse pokazac sie z dobrej strony: na pewno w zamian za to naiwni zaplaca Panu podwojnie i nic Pan nie straci zyska Pan na wiarygodnosci i spelendor nie byle jaki...

Tyle tylko ,ze ja mam w nosie to co naiwni zaplaca Panu a interesuje mnie tylko to co mozemy zebrac dla dr.Ratajczka.

Ja deklaruje 500 zlotych z mojej nastepnej wyplaty .

A Pan,Panie Trybunie Ludowy,ktory otrzymuje z samych datkow okolo 4000 tysiecy zlotych miesiecznie?
Dorzuci Pan cos na zbozny cel?


Jerzy Ulicki -Rek
_________________
Wolna Polska zaczyna sie tutaj
Jerzy

No comments: