Wednesday, July 25, 2007

Protokolow -wyklad 1-wszy

Wielokrotnie zachecalem Polakow
do przeczytania i CZYTANIA "Protokolow"
Sa one przerazajacym odbiciem naszej rzeczywistosci.
Ale odwracanie sie lub zaprzeczanie temu stanowi rzeczy nie zmieni niczego na lepsze.
Wrecz przeciwnie.Nie chcac uwierzyc w to co mowia nam nasze oczy i nasz mozg,aby zagluszyc watpliwosci staniemy sie najgorliwszymi rzecznikami oglupienia i zniewolenia.
Prawda lezy przed wami.
I tylko od Was zalezy czy bedziecie chcieli poddac ja w watpliwosc PO TO ABY PRZEDSTAWIONE INFORMACJE SPRAWDZIC , A POTEM WYDAC OSAD ,
czy -ze strachu przed nieznanym ale intuicyjnie przeczuwanym wynikiem ewentulalnych poszukiwan-zrezygnujecie ,na wszelki wypadek, z pokusy.

Bog dal czlowiekowi wolny wybor.



CZESC D R U G A

PROTOKÓL No. 1

Ludzie o popedach zlych sa znacznie liczniejsi od zacnych, to tez najlepsze wyniki w rządzeniu ludzmi osiagnac można przy pomocy gwaltu i strachu, nie zas w drodze rozpraw akademickich, kazdy czlowiek dazy do wladzy, kazdy pragnalby zostac dyktatorem, gdyby tylko mógl, niech jednoczesnie rządko kto nie byłby gotów poswiecic dobra ogólnego dla celów osobistych.

PRAWO POLEGA NA SILE

Co poskramialo zwierzeta drapiezne zwane ludzmi?
Co kierowalo dotychczas nimi?
W okresię ksztaltowania się ustroju spolecznego, ludzie ulegali sile slepej i brutalnej, nastepnie zas prawu, które nie jest niczym innym jak ta sama sila, lecz zamaskowana. Stad wniosek, że według praw natury istota prawa jest sila.


WOLNOSC JEST IDEA NIEZNISZCZALNA

Wolnosc polityczna jest idea, nie zas faktem.
Idee te nalezy umiec stosowac wówczas, kiedy zachodzi potrzeba zjednania dla swojej partii sil narodu przy pomocy ideowej o ile partia ta zamierza zwalczyc inna, stojaca u steru władzę. Zadanie staje się znacznie latwiejsze, Jeżeli przeciwnik zarazi się również idea wolnośći, czyli tak zwana wolnomyslnoscia, dla której poczyni ustepstwa kosztem sily. Wówczas uwydatnia sie triumf teorii naszej: natychmiast reka nowa według prawa natury chwyta porzucone wodze wladzy, bowiem slepa sila narodu nie może się ani jednego dnia obyc bez kierownictwa, nowa zas wladza tylko zajmuje miejsca dawnej, zwatlonej wskutek wolnomyslnosci.
W naszych czasach miejsce wladców liberalnych zajela wladza zlota. Byly czasy, kiedy rządzila wiara. Idea wolnośći jest niezniszczalna, bowiem nikt nie umie korzystac z niej w sposób umiarkowany. Wystarcza dac narodowi na czas pewien prawo rządzenia soba, aby naród rozpuscil sie zupelnie. Z ta chwila zaczynaja się wasnie wewnetrzne, nabierajace wkrótce formy walk socjalnych w których państwa spalaja sie, a znaczenie ich obraca się w popiól.

DESPOTYZM KAPITALU ŻYDOWSKIEGO

Czy dane państwo niszczeje wskutek wstrzasnien własnych, czy tez wasni wewnetrznych oddaja to państwo pod władzę wrogów zewnetrznych, nalezy w kazdym razie uważać je za zgubione: Jest ono w naszej mocy.
Despotyzm kapitalu pozostajacego wyłącznie w naszym reku, podaje slomke, której państwo to, chcac nie chcac, trzymać się musi, bowiem w razie przeciwnym stacza się w przepasc.

WRÓG WEWNETRZNY

Gdyby ktos z głębi swej duszy liberalnej powiedzial, że rozumowanie podobne jest niemoralne, zapytam wówczas: Jeżeli państwo posiada dwu wrogów i Jeżeli w stosunku do wroga zewnetrznego wolno mu i nie jest uważane za niemoralne uzywanie wszelkich srodków walki, jako to: nie wtajemniczac przeciwnika w plany ataków, czy obrony, napadac nan w nocy, lub przy uzyciu sil przewazajacych, - to na jakiej zasadzie można uważać za niedopuszczalne, samych srodków niemoralne uzywanie tych samych srodków walki w stosunku do gorszego wroga, gwalcacego ustrój spoleczny i pomyslnosc.

TLUM. ANARCHIA

Czy logika i rozum zdrowy pozwalaja miec nadzieje pomyslnego rządzenia tlumami przy pomocy perswazji rozsadnych i porozumienia, Jeżeli istnieje moznosc opozycji nawet bezmyslnej, lecz dogadzajacej narodowi, rozumujacemu powierzchownie?
Rżądzac się wyłącznie poziomymi namietnosciami, zwyczajnymi tradycjami oraz teoriami sentymentalnymi, ludzie z tlumu i tlum ludzki ulegaja herezji partyjnej, stojacej na przeszkodzie wszelkiemu porozumieniu, nawet opartemu na gruncie perswazji najrozsadniejszych. Wszelka decyzja tlumu zalezna jest od przypadkowej lub sztucznie stworzonej większości, nieswiadomej tajników polityki i zdolnej powziac decyzje, bedaca zarodkiem anarchii w rządzeniu.

POLITYKA A MORALNOSC

Polityka nie ma nic wspólnego z moralnoscia.
Wladca powodujacy się moralnoscia, nie jest politykiem i jako taki nie może byc pewny swego tronu. Kto pragnie rządzic, musi tym samym uciekac się do podstepów i do obludy. Wszelkie cnoty narodu, - szczerosc, uczciwosc, - sa w wadami w polityce, bowiem latwiej i pewniej niz wróg najpotezniejszy, stracaja wladców z tronu. Cnoty te powinny byc wlasciwoscia państw gojów, my zas w zadnym razie nie powinnismy powodowac się nimi.

PRAWO SILNIEJSZEGO

Prawo nasze polega na sile.
Wyraz „Prawo" zawiera w sobie mysl abstrakcyjna i niczym niedowiedziona. Wyraz ten nie oznacza nic innego jak tylko: dajcie mi czego chce, bym w ten sposób posiadl dowód, zem silniejszy od was.
Gdzie się zaczyna prawo? Gdzie się ono konczy?
W państwie o zle zorganizowanej wladzy, o prawach bez wyrazu, rządzonym przez wladce pozbawionego indywidualnosci wskutek: nadmiaru praw, powstalego z powodu liberalizmu, znajduje źródło nowego prawa, a mianowicie : rzucenia się na zasadzie prawa silniejszego, rozbicia calego istniejacego ukladu, pogwalcenia praw, przebudowy gmachu spolecznego, by wreszcie stac się wladca wszystkich, którzy oddali na uzytek mój swoje prawa sily, zrzeklszy się dobrowolnie w mysl zasad liberalnych.

CEL USWIECA SRODKI

Chwilowe zlo, które obecnie zmuszeni jestesmy popelniac, stanie się źródłem dobra, a mianowicie - wladzy niezachwianej. Ona przywróci prawidlowy bieg mechanizmowi zycia narodów, zepsutemu przez liberalizm. Wynik uswieca srodki. W planach naszych winnismy zwrócic uwage nie tyle na to, co dobre i moralne, ile na to, co potrzebne i uzyteczne, mamy do wykonania plan, okreslajacy zgodnie z zasadami strategii linie, od której odstapic nam nie wolno bez ryzyka narzekania na ruine pracy wielowiekowej.

SLEPY TLUM
By opracowac plan dzialan celowych, nalezy z jednej strony wziac pod uwage podlosc, niestalosc i chwiejnosc tlumu, jego niezdolnosc pojmowania, z drugiej zas strony, szanowac warunki zycia własnego i pomyslnosci własnej.
Nalezy zrozumiec, że potega tlumu jest slepa, nierozumna, niezdolna do rozwazenia, nasłuchujaca na wszelkie strony. Slepy nie może prowadzic slepych i nie zawiesc ich do bram przepasci, a wiec jednostki z posród tlumu, parweniusze z ludu, nawet genialnie madrzy, lecz nie znajacy sie na polityce, nie moga wystepowac w charakterze kierowników tlumu bez doprowadzenia do zguby calego narodu.

ABECADLO POLITYCZNE

Jedynie osobnik przygotowany od dziecinstwa do samo wladztwa zdolny jest pojac wyrazy zbudowane z liter politycznych.

WASNIE PARTYJNE

Naród pozostawiony samemu sobie, czyli parwenjuszom z własnego spoleczenstwa, sam siebie doprowadza do ruiny wskutek wasni partyjnych, wywolanych przez ubieganie się o władzę i godnosci, oraz wskutek wypływających z tego zaburzen. Czyz mozliwe jest, by masy ludowe spokojnie, bez zawisci, rozwazyly i zalatwily sprawy kraju, których nie wolno laczyc z widokami osobistymi? Czyz zdolne sa masy te do przeciwstawienia sie wrogom zewnetrznym? Jest to nie do pomyslenia, bowiem plan rozbity na tyle częśći, ile glów liczy tlum, przestaje byc caloscia i wskutek tego staje się niezrozumialym i niewykonalnym.

NAJWLASCIWSZA FORMA rządU-
TO SAMOWLADZTWO

Tylko w umysle samowladcy moga wytworzyc się plany rozlegle i jasne w kolejnosci, regulujacej caly mechanizm maszyny państwowej. Z powyzszego punktu, wnioskowac nalezy, że celowe w sensię dobra kraju rządy winny byc skoncentrowane w reku jednej osoby odpowiedzialnej. Bez despotyzmu bezwzględnego nie może istniec cywilizacja prowadzona przez masy, lecz przez ich kierownika, kiedykolwiek byłby nim. Tlum, to barbarzynca ujawniajacy przy kazdej sposobnosci swe barbarzynstwo. Skoro tylko tlum zdobędzie wolność, przemienia się ona wkrótce w anarchie, która w istocie swej jest stopniem najwyzszym barbarzynstwa.

ALKOHOLIZM. KLASYCYZM. PRYWATA

Spojrzycie na odurzone wódka zwierzeta, do której, uzycia nadmiernego prawo otrzymywane jest razem z wolnośćia. Czyzbyśmy mieli pozwolic, by i „nasi" doszli do podobnego stanu? Narody gojów odurzone sa przez napoje wyskokowe. Mlodziez ich zatracila inteligencje wskutek klasycyzmu i wczesnej rozpusty, do której podjudzana była przez agentów naszych w postaci guwernerów, lokajów, guwernantek w domach zamoznych, kelnerów i kobiet naszych w miejscach rozrywek gojów. Do liczby ostatnich wlaczam również tak zwane „damy z towarzystwa" które sa dobrowolnymi nasladowczyniami tamtych pod wzgledem zbytku i rozpusty.


ZASADY I PODSTAWY rządU ŻYDOWSKIEGO
Haslem naszym jest sila i podstep. W sprawach polityki zwycięza tylko sila, zwlaszcza jesli ukryta jest poza zaletami, niezbednymi mezów stanu. Gwalt powinien byc zasada, podstep zas i obluda - przepisami dla rządów, które nie chca złozyć korony u stóp przedstawicieli jakiej nowej potęgi. Jest to zlo, stanowiace jedyny srodek osiagniecia celu, w którym jest dobro narodu żydowskiego. Toteż nie powinnismy się cofac przed korupcja pieniezna, oszustwem i zdrada, o ile ma to dopomóc do osiagniecia celu naszego. W polityce nalezy umiec brac bez wahania własnosc cudza, Jeżeli przy jej pomocy zdobędziemy uleglosc i władzę.

TERROR
Państwo nasze kroczac droga podboju ma prawo zastapienia okropnosci wojny przez mniej dostrzegalne, ale więcej celowe egzekucje, przy których pomocy nalezy podtrzymywac terror, usposabiajacy do slepego posluszenstwa. Sprawiedliwa lecz nieublagana surowosc stanowi najwyzszy czynnik sily dla państwa; nie tylko dla zysku, lecz również w imie obowiazku, dla zwycięstwa przyszlego, musimy byc wierni programowi gwaltu i obludy. Zasada zrealizowania jest o tyle silna, o ile srodki, których uzywa. Dlatego tez nie tyle przy pomocy samych srodków ile dzieki doktrynie bezwzględnosci osiagniemy triumf i oddamy wszystkie rządy we wladanie panszczyzniane naszego „Nadrządu". Wystarczy by wiedziano, że jestesmy nieublagani, a ustana zaraz wypadki nieposluszenstwa.

WOLNOSC - RÓWNOSC - BRATERSTWO

Bylo to jeszcze w czasach starozytnych, kiedy po raz pierwszy rzucilismy narodowi wyrazy: „wolność, równosc, braterstwo", wyrazy od tej chwili tyle razy powtórzone przez papugi bezmyslnie, które że wszystkich stron zlecialy się na te przynete. Wraz z nia uniosly dobrobyt świata, istotna wolność jednostki, tak chroniona dawniej od ucisku tlumu.
Rozumiani rzekomo, inteligentni goje nie wyczuli abstrakcyjnosci wyrazów wypowiedzianych, nie zauwazyli sprzecznosci w ich tresci i stosunku do siebie, nie spostrzegli, że w naturze nie ma również i nie może istniec wolność, że natura sama ustalila nierównosc rozumów, charakterów i zdolnosci, jak również i podleglosci prawom swoim. Nie zrozumieli że tlum to potega slepa, że parweniusze, wybrani sposród tlumu do objecia rządów, w dziedzinie polityki sa również slepi jak tlum, że czlowiek nawet ograniczony, lecz swiadomy jej tajników, może rządzic, nie wtajemniczony zas nawet geniusz nie jest w stanie zrozumiec nic z polityki.


ZASADY rządU DYNASTYCZNEGO

Wszystkiego powyzszego goje nie wzieli pod uwage, a tymczasem na tym opieraly się rządy dynastyczne: ojciec wtajemniczal syna w bieg spraw politycznych, lecz w ten sposób, by nikt prócz czlonków dynastii nie znal tego biegu i nie mógl zdradzic jego tajników narodowi rżądzacemu. Z czasem zapominano o istotnej tresci dynastycznego przekazywania rzeczywistej sytuacji spraw politycznych, co dopomogło do prowadzenia sprawy naszej.

ZNIESIENIE PRZYWILEJÓW ARYSTOKRACJI GOJÓW

Wyrazy : „wolność, równosc, braterstwo", gloszone przez agentów slepych, sciagaly do szeregów naszych z calego świata legiony, które z zapalem niosly nasze sztandary. A tymczasem wyrazy te były to czerwie, toczace pomyslnosc gojów, niszczace wszedzie pokój, spokojnosc, solidarnosc, burzace wszelkie podstawy ich państw. Zobaczycie nastepnie, ze to sprowadzilo triumf nasz: dalo nam miedzy innymi moznosc zdobycia najwazniejszego atutu- zniesienia przywilejów, innymi slowy, samej istoty arystokracji gojów, która była jedyna oslona narodów i krajów przeciwko nam.

NOWA ARYSTOKRACJA

Na gruzach arystokracji rządowej umiescilismy na czele wszystkiego arystokracje pieniezna z posród inteligencji naszej. Jako cenzus dla tej nowej arystokracji nowej ustanowilismy bogactwo, zalezne od nas, oraz nauke, szerzona przez Mędrców naszych.

WYRACHOWANIA PSYCHOLOGICZNE

Triumf nasz stal się tym latwiejszy, że w stosunkach z ludzmi, niezbednymi dla nas, oddzialywalismy zawsze na najczulsze struny ludzkiego jestestwa, na chciwosc, na wieczyste niezaspokojone potrzeby materialne. Kazda z wymienionych slabosci ludzkich, wzieta oddzielnie, zdolna jest zabic wszelka inicjatywe oddajac wole ludzi do dyspozycji nabywcy ich dzialalnosci.

ABSTRAKCJA WOLNOSCI

Abstrakcja wolnośći dala moznosc przekonania tlumu, że rząd jest niczym innym, jak tylko administratorem z ramienia wlascicieli kraju, czyli - narodu, oraz że można go zmieniac jak zniszczone rekawiczki.

MOZNOSC ZMIANY PRZEDSTAWICIELI NARODU

Moznosc zmiany przedstawicieli narodu oddala ich do dyspozycji naszej i niejako naszemu przeznaczeniu.

No comments:

Post a Comment